Just Outside The Window Snow Is Falling .

Skrivet 2010-11-24 Klockan 13:11:58

Jag vet att det var ett tag sen nu, döm mig icke!
Har fullt upp med skola, samboliv, jobb och satan och hans syster.

Okej, serious talk.
Sambo A fixade körkortet i måndags!   YEAY!
Detta firades med mys mat på Tennstopet. LOVE.
tennstopet

Idag däremot är det onsdag och mindre mysigt.
Studiedag och för tillfället sitter jag i ett snöande Ockelbo och samlar kraft för att ta tag i plugget.
Vilket jag verkligen bör göra...
Julkänslan är iaf här.
Det snöar, jag är genomfrusen om fötterna och soundtracket från Ensam hemma spelas på spottan.*
Förövrigt tipsar jag om min och A's fantastiska samling med jullåtar som hela tiden uppdateras.
Den hittar du HÄR: Christmaz!

Btw, funderar på att börja twittra.
Bara för att det är så smidigt med min telefon liksom..
Meeeen, jag glömde precis bort vad jag hade tänkt skriva där..
kanske onödigt?

okej, nu är det slut på ursäkter, dags att plugga.

*Spottan - Spotify, vad annars?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!