Smärtan Är Den Samma, Även För En Hypokondriker .

Skrivet 2010-11-15 Klockan 16:05:23

Jag är nog en hypokondriker.
En sväng av matförgiftning förvandlas snabbt till tjocktarmscancer.

Nedbäddad i soffan och övergiven av sambo A finner jag ingen glädje.
Stressen ligger som ett fett stort orosmoln över mig men jag orkar knappt resa mig upp för att  hämta mer vatten.
Jag kommer törsta ut och sakta tyna bort här i soffan, religionsuppgiften uppe och allt.
Jag är ledsen A, men när du kommer hem kommer jag vara ett skrumpet russin som sakta torkat ut i solen.
Det blir inget Willys idag, vi får förbli matlösa.
Eller jag tar en kanelknäckemacka, thats all I need.

Deprimerande, jo tack!
Men erkänn, ni roas av det ?

Det allra mest ironiska är att jag kan svära på mitt liv att det är den där jävla frysta kycklingpannans fel.
Det, eller så har jag tjocktarmscancer.


P.s Tack till underbara Oskar Linnros och Daniel Adams-Ray (Snook) som var så väliga att skapa den underbar låten Inga problem, så jag kunde få in en klockren rubrik på detta inlägg. Tack, från djupet av mitt hjärta.

P.s 2 Oskar Linnros, vi ses på torsdag! Om jag inte är inlagd för tjocktarmscancer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!