I Hope My Smile Can Destruct You .

Skrivet 2011-04-04 Klockan 16:16:18

Åh, mina läsare ni gör mig så lycklig!
Ni få som envisat tittar in på min så opassande och tråkiga lilla blogg.
Ni söta människor som tar del av mina överdrivna tankar under händelsebrist.
Idag är jag sjuk, mestadels sjukligt trött, men sjuk.
Har faktiskt 0,1 grad för hög temp så jag är sjuk.
Men inte behöver jag förklara mig för er mina små kära duvor, ni har alltid förstått mig.
I alla fall i den grad som det går att förstå mig.
Kanske är det behov av bekräftelse som gör att jag förklarar mig.
Finns inte en människa i världen som orkar lyssna på mina förklaringar, som orkar känna medlidande för någon som själv har sådan stort medlidande för sig själv. Självömkan utan dess like.
Inte ens ni mina små känsloninjas ska behöva stå ut med detta.
Det är tur att jag har en speciell person som alltid står ut, som håller med utan att mena det.
En person som förstår att om jag inte får som jag vill blir det omöjligt att hålla ett jämt tempo.
Men misstolka mig inte nu mina små sommarnätter, jag gillar er med. Hemskt mkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!