Eyes Wide Open, Naked As We Can .

Skrivet 2011-03-30 Klockan 20:06:36

Känner mig väldigt självdestruktiv idag.
Sitter bara därför ensam i en mörk lägenhet och gör en självdestruktiv spellista på spotify.
Önskar att jag visste vad som kommer sen, önskar jag visste möjligheterna utan att leta.
Har i alla fall varit en duktig självdestruktiv tjej och gjort klart lite skoluppgifter.
Ska nog ta mig an disken när jag ändå är igång.
Påminnelse till mig själv, Bon Iver. Kom ihåg det, självdestruktiva mäniska, kom ihåg det.

Är fortfarande lika fascinerad av justin biebers öppna hjärta, dock inte på ett feelgood sätt.
Snarare på ett avudsjukt sätt.

Time isn’t kind or unkind, you liked to say.
But I wonder to who
what it is you’re saying today.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!