I'm Having Trouble Breathing, You're Sitting On My Cheast .

Skrivet 2011-03-25 Klockan 20:38:02

Hemkommen från Los Angeles.
Känns som om jag glömde en bit av mig själv där.
Eller så saknar jag bara mina tillhörigheter som jag var tvugen att slänga för att få med mig resväskan hem.
Eller så är det verkligen en bit som saknas, kanske den där skinnflisan ur näsan som bagageluckan hackade ur under den sista dagen.

Har undvikit skolan sen jag kom hem. Har undvikit en hel del saker.
Har tillbringat mest tid i Ockelbo, kära gamla Ockelbo.
Vill fortsätta ha hjärnan avstängd, så som den var borta i LA-land.
26 minuter ensasm på ett tåg gör snabbt det riktigt svårt.
Speciellt om man åker när det är mörkt så de där glänsande, trötta ögonen reflexteras tillbaka på sig själva.
Alla gropar, alla slitna hårstrån skriker tillbaka.
Klippa sig, jobba, plugga, köpa, roa sig, spara, tveka, satsa, hoppa, stanna, springa, hitta, gömma, leta, ignorera

Om du aldrig provat, hur kan du då vara säker
Om du aldrig provat, hur kan du då vara säker
Om du aldrig provat, hur kan du då vara säker
Jag börjar tro att, Jag börjar tro att vi kan gå

Ibland önskar jag att jag hade min egna filmmusik.
Eller åtminstone en radiokanal i huvudet. min radiokanal.

Och varför har inte en jävel talat om för mig att Johnossi är på maxim ikväll????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!