Nu Sover Sorg Och Vredesmod Med Saknaden Och Hjältemod, Och Bitterhet Får Sova Med Det Ljuva .

Skrivet 2011-11-23 Klockan 13:04:10

Kommer leendes hem från ungdomsmottagningen och en sittning i stolen.
Hur i hela fridens namn kan en gynekolog få ett sådant obehagligt besök bli så rogivande.
Seriöst, jag hade kunnat stanna där hela dagen. Inte i stolen alltså, det låter lite väl.. perverst?
Men där, hos henne, hon som kunde allt, hon som sa att nya ställen är bäst, hon som sa åt mig att göra det på balkongen.
Dock tänker jag inte göra det. kallt ju.
Men kanske man skulle bli mustittare. en sån där rolig, trevlig dam som älskar att prata snusk.
eller så kanske jag bara ska börja gå dit oftare?
Hitta på problem och bara hänga.

Godast just nu: Jokk Blåbärsdryck. LOVE.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!