The Sun Goes Down, The Stars Come Out .

Skrivet 2011-11-07 Klockan 12:32:28

Jag lever. bara så ni vet.

Senaste dagarna har jag njutit av livet och försökt tänka på det positiva och det lätta.
hittade mig själv med ny badrumsmöbel, grym självkänsla, en isande corona i en bastun, vin och exotisk planka på en helt vanlig fredag, nyfunnen kärlek i form av tomatsoppa och insett det underbara med att sitta i en soffa med min familj en hel dag. och rotmos.

Men nu är det måndag, och eftersom min måndag inte betyder att jag måste plugga eller jobba så skulle man kunna tro att jag kan lyckas hålla fast vid det där positiva, fria tänkandet även under vardagen.
Men nej, här sitter jag med en lista som jag gjort till mig själv med saker jag måste göra. Jag skapar mina egna måsten och mina egna fällor så jag faller och blir besviken på mig själv.

Så nu ska jag hata mig själv lite och sedan tvinga mig att göra alla måsten på min lista.
Oroa mig för framtiden och glömma bort att njuta av nutiden och friheten.


Kommentarer
Postat av: felicia

Skrivet 2011-11-08 Klockan 10:06:56
känns som att det är någon som bör besöka london i vår?! am i right or AM I RIGHT! :D



pussss!

URL: http://barafree.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!