Tonight, Tonight, And Were Dancing On The Edge Of The Hollywood Sign .

Skrivet 2011-11-16 Klockan 13:12:08

Ännu en sådan där bra dag!

En dag när allt bara känns... rätt.
Körlektionen bjöd på rondellkörning, vilket gick AWSOME.
Och där var den bra dagen igång.
Körde färdigt, pratade halkbaneresultat och uppkörningsplanering.
Litet minus när jag fick veta att Christer (körläradude) slutar om två veckor.
Han överger mig i slutet av allt. Bajs.

Men iaf, dagen fortsatte och jag regerade på körkortstesterna på datorn.
Sedan bokade jag tid till något som inte har med körkort att göra alls.
Något som kommer kosta mig ca 4000 kr och som min Mami kallar bortkastade pengar.
Men kära söt Mami, du har så fel.
Och om du nu av nån märklig anledning har rätt, så kommer det antagligen om några år gå att kasta pengar på att ta bort mina 4000 bortkastade kronor.

Ikväll vankas Bio BREAKING DAWN med 4 fina vännor och en snygg varg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!