And In A Burst Of Light That Blinded Every Angel .

Skrivet 2011-10-25 Klockan 13:56:06

Bra dag. En hejdundrandes bra dag.

Körskola som gick sådär, bokade halkbana dock! WEEEEHÅÅÅÅ!
Sen dess har jag gått omkring med ett leende på läpparna.
Satsade även på att fixa klipptid nu när pengarna har rullat in på kontot.
Gick till en fin salong på nygatan, trampade in och sa typ ge mig nån med fantasi, och fixa fram en tid snarast!
Fast med kanske lite trevligare tonfall.
Döm om min förvåning när jag fick en tid imorgon redan!
Har aldrig hänt mig förut.
Så imorgon ryker förhoppningsvis en bra bit av mitt risiga råttbo.
Planerar även att färga det. själv. kanske.
Imorgon förmiddag blir det PW med Beckabus, och ikväll mysmiddag med finaste Angelica.
Har därför städat lägenheten nu. Den skiner inte, men det luktar i alla fall inte illa.

En bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!