Because The Only Hope For Me Is You Alone .

Skrivet 2011-10-27 Klockan 12:33:47

Jag satt och njöt i frisörstolen i en timme och en kvart.
Kom dit utan några idéer alls och gick hem med ett stort leende på läpparna.
Tack Elin på hårstudio Nygatan Nio, vi ses igen!

Innan ni tittar närmare på bilderna nu vill jag att ni ska vara medvetna om några faktorer.
1. Jag har bara en konstig webkamera att knäppa bilder med.
2. Jag har nyss färgat håret så det är alldels glansigt och svårt att fixa med.
3. Jag är superförkyld. och blek.
4. Och jag har ingen plattång här hos mami.


så vad tycker ni?



Och säg inget till sambo A, för han vet inget och kommer hem idag. Tihi.



Kommentarer
Postat av: felicia

Skrivet 2011-10-27 Klockan 19:51:38
SJUKT SNYGGT!!!!! bra gjort!

URL: http://barafree.blogg.se/

Postat av: Linn

Skrivet 2011-10-29 Klockan 15:04:06
MEN FY FAN VAD SNYGGT!


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!