Delete The Progress On Your Game, Try To Fall Asleep While Your Ears Ring .

Skrivet 2011-10-20 Klockan 18:09:32

Nu är allt i sin ordning igen!
Tack för besöket och jag antar att ni aldrig kommer att komma tillbaka.

Är det patetiskt om man har träningsvärk i hela högerarmen efter att ha bowlat i sisådär en timme?
eller en hel timme var faktiskt och ta i, vart ju en stillastående kvart där när en man i bana 5 fick en hjärtattack.
Real scary, hjärtochlung-räddning och hela kittet liksom.
usch, nu ogillar jag mig själv för det låter som om jag inte bryr mig alls. Men det gör jag. Hoppas allt gick bra med mannen. han rörde ju iaf på sig tillslut. tror jag.

Hursomhaver jag var kung på bowlingen, kung över rännan.
Om jag ägde en kamera hade ni fått sett lite fina bilder på mitt förhållande med rännan och på mina fina vänner som verkligen vet hur man förgyller en tråkig höstonsdag. Vi åt max.
Men nu har jag ingen kamera, så inga bowlingbilder och inga bubbelbadsbilder heller. hehee. jag har alltså badat idag. nu vet ni det.

Nu ska jag vänta på att sambo A ska duscha färdigt sen ska jag tjata på honom om mat.
Man blir så GRYMT hungrig av att bara vara hemma om dagarna.
Tur att man har en karl som kan laga mat när han kommer hem efter en tuff dag på jobbet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!