You Hit Me Like The Sky Fell On Me, Fell On Me .

Skrivet 2011-10-31 Klockan 10:11:49

När man endast har schemalagt jobb varannan helg känner man sig som skit när man prickar in att bli skjuk just den helgen man ska jobba. Kan iaf glädjas åt att jag nu vet hur det känns att vara i målbrottet.

Idag blir det en jag-orkar-ingenting dag.
Kunde inte sova längre efter att sambo A gått till jobbet vid 7 tiden, när precis allt är igentäppt och gör ont blir liksom andnöden väldigt verklig och man väntar bara på att sista andetaget tar slut.
Film och honungsvatten. hela dagen.

titta vad jag har köpt! (läs vi, A var faktiskt åxå med på det hela, hehehehehe)


okej, jag lär skaffa en riktig kamera.
Ny blir det mysstund i sjukstugan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!