And I Told You To Be Better, And I Told You to Be Kind .

Skrivet 2011-09-12 Klockan 11:29:09

Så hur gick det då?
Gjorde jag något livsomvändande och letar jag nu nytt jobb?
Nej. Jag gick hem.
Men inte för att jag inte hitta kölappsmaskinen, utan för att de sa åt mig att gå hem. Tydligen tyckte killen med dredsen att jag verkade nöjd med det jobb jag hade och då fanns det ingen anlednig för mig att vara inskriven. Så han sa åt mig att gå hem, så det gjorde jag.

Men kan i alla fall glädja min lilla skara med läsare att jag samlar vuxenpoäng så mkt jag bara kan just nu!
Har skrivit in mig på körskola, har första teorilektion idag och första körlektion på torsdag.
Wehå för mig så att säga.
Genomled även ett Tupperwareparty i helgen.
En måttsats och en citruspress rikare, 308 spänn fattigare.
Men jävlar va vuxenpoäng jag drog in där!

Kommer att fortsätta samla vuxenpoäng hos mormor och morfar i landet ingenstans nu i två dagar.
Ska ta upp potatis i spöregn.
Inget internet, ingen mottagning på telefon och bara utedass.
Grown ups have more fun.


Kommentarer
Postat av: felicia

Skrivet 2011-09-13 Klockan 10:38:36
haha, heja dej! snart får du gå i pension ;)

URL: http://barafree.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!