But This Morning, There's A Calm That I Can't Explain .

Skrivet 2011-09-26 Klockan 09:36:39

Som jag sa, Gröt idag.

Idag känns som en bra dag.
Började dagen som sagt med gröt och äppelmos. Och ett avsnitt sex and the city.
Min fina vän Becka är på väg till gävle för att joina i en PW och senare blir det lunch med bruttan.
Gud vilken tur att jag har så fina vänner.

Jullebulle hade äntligen sitt 5-års kalas igår.
Tänk när man fyllde 5 år och fick typ 5 barbiedockor och hundra andra grejer.
Inte ett problem i världen. Men idag har inte jag några problem heller, idag ska jag bara vara glad.
Idag ska jag inte ha ett problem i hela världen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!