So Why You Move So Damn Slow, Pick It Up, You Get To Let It Go .

Skrivet 2011-09-08 Klockan 10:20:11

Men hur svårt kan det va då? Är väl bara att ta sina betyg och intyg och promenera dit och in och säga hej, jag behöver hjälp.

Nu har jag fan bestämt mig, idag är dagen då jag ska lyckas, idag är dagen då jag vinner mot min egna motvilja.
Idag är dagen då jag bestämt mig för att skita fullständigt i vad folk tycker om mig, mitt utseende och vilka converse jag väljer för dagen.
Idag är dagen då jag kliver in och ignorerar alla blickar i ryggen.
Jag har bestämt mig, så nu kör vi!

Här är min jag har bestämt mig min


nej, jag skoja, här är den riktiga


och här leker jag bulldog


Laddar med Ola - All over the world.
Pepptalk for real.



Kommentarer
Postat av: beckssss

Skrivet 2011-09-08 Klockan 12:07:37
YOU CAN DO IT BABY!:)

Postat av: malin

Skrivet 2011-10-20 Klockan 20:22:12
hahaha älskar bilderna!! <3

URL: http://malinolsson.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!