Take Off The Gloves, We Fell In Love By The Side Of The Road .

Skrivet 2011-09-28 Klockan 22:36:15

När jag var påväg hem från stan alldeles nyss efter att ha vinkat av fantastiska Jenny vid bussen, blev jag omkörd av en man i en bil som tutade, när jag tittade efter honom vinkade han.
Jag är helt säker på att det var en främling, så nu är frågan, ska det tolkas som en komplimang, eller en hor-varning?
Inte för att jag var direkt horigt klädd med stickad tröja, stor halsduk, jeans och skinnjacka, plus ett stort citygross paraply. Men ändå, vad skulle han vinna på att tuta om jag inte var en hora?

Dagen i övrigt har bjudit på en grötfrukost (vet att det börjar bli tjatigt, deal with it) och en planerad PW.
Sen såg jag att det regna så kolla på mer sex and the city istället.
Var i alla fall i väg och hämtade ett paket med kläder som anlänt till en konsumbutik 25 min bort.
Så nu är jag lycklig ägare till ett par höga svarta byxor, tveksam ägare till en beige poncho, och retunerare av en äckligt ful, grön tröja.

Är även ägarinna till ett Hemmkvällskort för filmhyrning efter en myskväll med min magnifika vän Jenny.
Inte så illa för en hemskt grå dag.


P.s strunta i mina kategorier, de håller på att byggas upp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!