They Gonna Clean Up Your Looks, With All The Lies In The Books .

Skrivet 2011-09-21 Klockan 19:05:02

Nu knallar det! andra inlägget för dagen. på en onsdag dessutom.
tänkte bara tala om att sambo A ratade mitt överkast stenhårt.
Något med långt, krångligt, ivägen och dammigt.
Tydligt lever inte han i samma problemfria värld som jag.

Jag har nyss upptäckt en ny förmåga hos mig själv. Tydligen kan jag göra omellet. det trodde jag inte.
Ganska god blev den också.
undra om jag kan göra havregrynsgröt med... 
I sådana fall är ju min existens ganska räddad. För vad ska man göra när man är själv och höstdeprimerad och känner sig för tjock för att unna sig en kopp varm oboy och har absolut ingenting att göra.
Just det, man äter en omellet och fortsätter vara lika deprimerad. och drömmer om choklad. allt för att överleva.
Kan det inte bli vinter snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!