I'll Take My Chances With The Cast Down .

Skrivet 2011-09-17 Klockan 16:46:38

Jullebulle blev sjuk så inget barnkalas idag.
Nej, istället sitter jag ensam hemma i Ockelbo och vet inte vad jag ska hitta på. Jag vill göra något men är helt oengagerad just nu.
Äter Brämhults Apelsin Jucie (man äter jämt det sista eftersom det är mer fruktkött än jucie) och funderar på om jag ska ta en promenad.
Sambo A och jag var faktiskt ute på en powerwalk imorse, men jag känner mig rastlös. Jag hatar när mina planer ändras.
Eller så läser jag lite köskortsteori.
Eller så spelar jag Wordfeud.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!