We Braved These Bitter Storms Together .

Skrivet 2011-09-21 Klockan 13:43:54

Update time.
Har dock inte så mycket att skriva om.
Kikar på lite roliga prylar att köpa hem. med hem menar jag till mig. och med prylar menar jag kläder.
Dock måste jag behärska mig, (hatar det ordet btw, behärska, mums liksom) jag har ju lite planer inför framtiden som möjligt kan komma att kosta en del. Måste vara försiktig med minilönen.
Minilönen som inte ens har kommit in på kontot än men som ändå har stora förhoppningar över sig. och åtaganden. Tufft liv att vara minilön.
Hittade ett jättefint lila, magiskt (enda rätta ordet att beskriva det med) sängöverkast som jag så gärna vill ha.
Måste nog dock rådfråga den där som jag bor med, vet inte om Sambo A blir lika frälst i ett överkast för 500 spänn. Men jag vill ha det. Jag ska ha det.
Men ändå, jag kan ju låtsas att jag kommer bry mig om hans åsikt i frågan.
Alla blir nöjda. till slut.

Kan även tala om att idag på min andra körlektion någonsin fick jag faktiskt köra hela vägen tillbaka till körskolan.
Det ni! Framgång. Dock kommer det nog aldrig ske igen då jag fick motorstopp 15 gången i en korsning och dessutom körde för fort på en 40-väg, båda händelserna med farbror blå bakom.
Jag ska vara lycklig om Trafiklärar-Bosse låter mig titta på när han kör nästa gång.

Jag avslutar med en bild som bevisar att det är nästintill omöjligt att lära sig äta champinjoner. Det är så äckligt.



Ändå försöker jag. lönlöst.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!