I See The Bad Moon Rising, I See Trouble On The Way .

Skrivet 2011-09-06 Klockan 14:35:18

Misslyckande. Hur kunde jag vänta mig nått annat när jag gick dit med samma inställning som en överkörd råtta.
Jag gick dit, öppnade dörren och stegade in. Möttes av ett 20-tal blickar som allihopa granskade mig och jag blev helt plötsligt väldigt medveten om att min tröja var lite väl genomskinlig, att jag gjorde ett misstag när jag inte använde någon foundation och att mitt hår skrek råttbo i ansiktet på dem.
Jag letade förbrilt med blicken efter stället där man kunde ta ut sin kölapp, men kände mig bara mer och mer illa till mods. Paniken tog över och jag struttade fram till en dator och låtsades göra viktiga arbetsförmedlingssaker medans jag väntade på att någon annan skulle komma in och visa vart den där jävla kölappsmaskinen fanns.
Jag kom inte fram till nått och kände mig mega dum och urusel.
Så efter ett tag gick jag därifrån.
Frustrerad och självdestruktiv.
För att låtsas att jag är en god människa med mål i livet så gick jag till Myrorna och köpte en tröja. Och en fotoram. Och en skål att ha flingsalt i.

När jag kom hem ringde jag i alla fall ICA så jag skulle ha något att vara stolt över.
De sa dock bara att jag handlar för lite för att få någon bonus överhuvudtaget.
Bra jobbat.


            

Så snälla, säg att min tröja va fin i alla fall.
För jag vet allt det där andra om att vara töntig och feg.



Kommentarer
Postat av: beckabus

Skrivet 2011-09-06 Klockan 21:43:07
Den var fett fin och mysig :D



och du gick i alla fall dit, det var stongt!

Postat av: felicia

Skrivet 2011-09-07 Klockan 10:18:11
din tröja var jättemysig! men hemskt vad ditt hår var vackert, gillar det osymetriska hemskanskt mycket !!

URL: http://barafree.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!