We Can't Depend On Your Excuses, Cause In The End It's Fucking Useless .

Skrivet 2011-09-25 Klockan 01:20:18

Ensam kväll numero dos.

Ännu en jobb kväll med sprängande huvudvärk och nektariner för 9,95 kr/kg.
Hemkommen, slut som människa. Ensam och övergiven denna löningshelg.

2 chokladkakor, 2 gigantiska maränger för 8,95 kr förpackningen, 1,5 liters cola och ingen direkt kvällsmat.
Sex and the City, 2 säsonger.
Så mycket för dem grötmornarna.

Kanske blir jag inte lycklig av gröt.
Kanske blir jag inte en bättre människa av att andas utomhus.
Kanske lever jag lyckligast ensam, tjock, lat, full av självömkan och med en marabou mintkrokant mustasch.
Kanske uppnår jag min bästa tankeförmåga när jag gräver ner mig i mina favorit självdestruktiva låtar från de plågsamma emo tonåren. Blink-182.
Snart 20 år gammal och berörs fortfarande lika hårt av svårtolkade låttexter som nog egentligen inte borde tolkas alls.
Vad hände? När hände det? och hur kunde jag missa det?

Jag ber er nu mina få läsare, fastna inte i det här inlägget.
Skumma igenom och klicka bort.
Imorn blir det gröt igen.

P.s Jag beundrar er under 10-tal läsare som fortfarande hänger kvar här, det skulle inte jag göra. Så kärlek till er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!