We're The People, The Lucky With The Fragile Bones .

Skrivet 2011-09-16 Klockan 11:09:58

Klockan är 11, jag sitter i morgonrocken och äter chokladpudding. Patetiskt, mkt möjligt, men jag behöver inte bry mig.
Lillebror Simonpuppelen kommer hit om  typ.. en halv timme... en timme.. who cares, chokladpuddingen kommer iaf vara slut då.
Sitter och är lite halvblödig till Sjunde Himlen, åh vad jag älskar Camdens familjen. Prästen är så smart. Har stenkoll på allt liksom.
Själv äter jag chokladpudding med en liten sked så den räcker längre.
Jag är också ganska smart.

I helgen blir det födelsedagskalas för Julia som fyller fem. Skruttungen.
Tänk att jag varit moster i fem år. Moster Lina.

Just det, har haft min första riktiga körlektion. hehehehehehehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!