What I Want Is To Turn The Tide, Are You Ready To Turn The Tide .

Skrivet 2011-09-27 Klockan 16:10:49

Jag, Carolina Grönberg, tjejen som alltid ansetts vara den dåliga bilföraren, tjejen med en mamma som blåvägrat övningsköra med sin dotter, tjejen som inte ens kunde köra en moppe utan att falla har idag, för första gången i sitt liv, på ett försök, lyckats med att backa runt en trottoarkant. GLÄDJENS DAG!
Dessutom är mina 3 närmsta vänner på väg hit för en middag.
Dagen kan inte bli bättre!

Även att när jag kom hem från körskolan i tron om att vara själv hemma, klev in genom dörren och med utsträckta armar uttropade "I'm the king of the world" varpå Sambo A hoppade fram från sitt gömställe och gapskrattade.
Men seriöst, just idag känner jag mig som king of the world.

Och by the way, all kärlek till gästbloggar'N beckabus.
Jag älskar dig med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!