What You Thought Of Me, While I Clean This Slate .

Skrivet 2011-09-22 Klockan 10:45:12

Jag gjorde det!
Chockerade omvärlden och mig själv med att ta en PW genom boulognerskogen på sådär än 35 min, OCH dessutom, har jag nyss ätit en tallrik med gröt och blåbär. Anntar att det behövs bildbevis för att ni ska tro mig, men nej, det får ni inte! Have a little faith. fast om inte gröten varit slut skulle ni fått en bild. men ändå, faith.
Det kändes bra. det känns fortfarande bra.
Jag hoppas bara att jag kan hålla i och fortsätta med båda sakerna.
Vet ju hur urkass jag är på att fortsätta med saker, speciellt om det innebär att jag måste röra på mig.
Hursomhaver, nu ska jag ta en dusch.

Jobb 14-21.15 står på schemat.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!