Who's Gonna Save The World Tonight, Who's Gonna Bring It Back To Life .

Skrivet 2011-09-06 Klockan 11:25:02

Mästaren på att skjuta upp saker, mästaren på att hitta ursäkter.
Känner mig som en tolvårig pojke som inte har lika coola skor som alla andra.
Så Lina, hur planerar du din framtid?
Inte alls, ser helst att jag istället börjar gå bakåt, kanske kan jag då hitta ett svar till vilken riktning jag bör välja i framtiden. Så nej, jag planear inte min framtid just nu, för vad jag än kommer att planera så kommer jag skjuta upp det. En dag i taget så kanske jag tillslut får tag på de där coola skorna.

Dagens mål: Försöka få till något med mitt hår som jag inte skäms över, försöka dölja tolvåringen utan de coola skorna bakom kläder med ett budskap.
Dags att ta tag i en av de där uppskjuta grejerna. Dags att ta ett litet steg mot framtiden.

Låter ytligt, men ärligt, är inte allt lite ytligt?
Jag kan finna mig i att var en nobody om jag åtminstone kan gestalta en somebody.

Okej, slut med metaforer, dags att gå till arbetsförmedlingen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!