Your Family In Suits And Ties, And You're Free .

Skrivet 2011-09-01 Klockan 13:29:36

Hemkommen från jobbet, räknat prylar i butiken från 7 till 12.
Förtydligar: har RÄNKAT hur många det är av varenda liten pryl i hela butiken.. dock inte själv men ändå.
Anyway kommit hem och dog i soffan. Förkyld och dunderont i halsen, men har inte tid för det så ignore mode on.
Anledningen till att jag skriver är att jag vill berätta att jag äntligen, ÄNTLIGEN har fått byta ut den sablans Laban handtvålen. Som jag längtat!
Här kommer lite mysbilder från lördags.




Någon som förövrigt har förslag på kategorirubriker?
vill bara ha typ två tre stycken.



Kommentarer
Postat av: malin

Skrivet 2011-09-04 Klockan 22:05:10
åh det var en bra kväll! snart igen?!?!?!?!

URL: http://malinolsson.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!