Come On Brothers Lets Go Down, Down In The River To Pray .

Skrivet 2012-12-04 Klockan 13:27:33

En sådan där dag när jag har så fruktansvärt ont i magen.
Tid och pengar är det enda som snurrar i mitt huvud.
Dåligt samvete av att jag tog sovmorgon, samtidgt som jag vet att jag behövde det så himla mycket.
Stressen äter mig inifrån.
Men jag skriker till mig själv att jag måste ta det lite lugnt också, även fast jag har så mycket att ordna med.
Kaos och fullständigt krig mellan huvudet och magen.
Gör en lista, tar en sak i taget.
Inbillar mig att listan ska lugna stressen, när den egentligen bara skapar mer stress.
Börjar sätta in avslappningsmetoder i listan, så jag ska hinna andas också.
Måste fortsätta boka av saker på listan nu.
Måste stressa fram mitt lugn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!