We Go Higher Than High, Until We Kiss The Sky .

Skrivet 2012-12-11 Klockan 22:25:00

Insikt.
Precis vad det handlar om. Insikt.
Exakt vad jag strävar efter, precis det jag vill förmedla.
Jag kan klara allt. Jag får känna vad jag känner. Jag sätter min egna standard.
Insikt.

Kära lilla blogg, kära lilla jag, fan vad du är bra!
Tänk på det en stund, sug på känslan.
Fan vad du är bra!
Insikt.

Det är okej, kära lilla blogg, det är okej att kalla sig bra.
Kära lilla blogg, man får känna sig världsbäst, utan att anklaga sig själv till att vara självgod och egoistisk.
Man får ta åt sig ära och man får spegla sig i sin egna glans.
Insikt.

Jag inser att mina begränsningar sätts av mig själv.
Jag kan klara allt.
Det man verkligen tror på kommer att inträffa.
Insikt.

Fan vad du är bra!


Kommentarer
Postat av: Linn

Skrivet 2012-12-12 Klockan 17:09:26
JA FY FAN VAD DU ÄR BRA!!!

Postat av: Anonym

Skrivet 2012-12-21 Klockan 10:26:41
Du är bäst! Du fixar allt!


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!