Get Gone, Before It Gets Too Late .

Skrivet 2012-02-13 Klockan 11:46:49

Har uträttat mycket på sistone.
Skaffat gymkort och medkommande träningsvärk.
Åkt 7 km skidor för första gången på många många år, dessutom med en fin vän till sällskap.
Bokat flyg till Barcelona och även hotell för första natten.
Har beslutat tidpunkt för inhandlandet av min 20 års present som kommer användas flitigt på Barca.

Tack vare allt det känns det som om mina dagar är lite ljusare och lite roligare.
Iaf fram till den 28 februari, för så långt har jag varje dag planerad.
Och det är allihopa glädjedagar!

10 dagar och sen åker vi


Kommentarer
Postat av: malin

Skrivet 2012-02-13 Klockan 23:26:27
åååh kamera va roligt!!! :D då förlitar jag mig på er två ;) så tar jag med den kassa lilla kameran som bilderna blir jättedåliga på :):) SKA BLI SÅ ROOLIGT!

URL: http://malinolsson.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!