Like They Would If I Was Captain .

Skrivet 2012-02-01 Klockan 13:45:07

I mina drömmar blir jag jagad och kan inte fly.
Monster vill klippa av mina tår och de jagar mig med en buss.
Jag springer och springer, lyckas inte fly men de lyckas inte heller få tag i mig.
En evighetsflykt som aldrig tar slut, hur mkt jag än försöker tvinga mig själv till att vakna.
Har varit vaken sen halv 5, protesterat mot drömmarna, vägrat somnat.

Tog en smoothie, och en promenad, drog på mig träningsvärk i magen.
Sedan glömde jag laxen i ugnen i ca 50 min, den är nog lagomt torr.
Tar mina mindghosts och gör mig redo för jobb nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!