And The Man Next To Me Said, Everything Is Gonna Be Alright .

Skrivet 2012-01-23 Klockan 09:41:48

allt är bra nu.
eller nej, inte allt, men jag är villig att kämpa vidare iallafall och försöka hitta tillbaka till så som det var i början, för sisådär 2 år sedan.

förutom den stora kärleken så är väl allt okej.
jag gick upp halv 9 imorse och tänkte ta en promenad, försöka hitta motivationen och viljan till att börja träna.
Var peppad igår när jag gick och la mig. Nu är klockan närmare 10 och jag har fortfarande inte rört mig ur sängen.
Det snöar ute vilket jag i normala fall älskar, så det borde ju bara inspirera mer.
Något måste vara fel någonstans inom mig.
jag har svårt att hitta glädjen.
Jag som brukade le en hel dag efter att ha fått sett snöflingor stora som pingisbollar, men inte nu.
undrar vad som har hänt med mig, när blev det såhär, och vart hade jag kunnat stoppa det.

inser att den här bloggen har blivit ett enda långt deppmaraton.
Men den ska ju spegla mig och inte den jag vill vara.
det värsta är att jag bara väntar på en förändring, för jag är för rädd att hamna ännu längre ner om jag gör något drastiskt.
ärlighet varar längst.


Kommentarer
Postat av: felicia

Skrivet 2012-01-25 Klockan 21:10:37
här - du får lite GLÄDJE av mej! puss och kram fina fina du!

URL: http://barafree.blogg.se/

Postat av: malin

Skrivet 2012-01-26 Klockan 19:19:37
du får lite glädje av mig med - HÄÄÄÄÄR! och vad är det som händer??? :(

URL: http://malinolsson.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!