Cause Blinded, I Am Blindsided .

Skrivet 2012-01-18 Klockan 10:54:41

Ledsen för det senaste inlägget som belv lite.. hetsigt.
Adrenalinet pumpade liksom.
Nu har jag lugnat ner mig och börjat sjunka ner i samma lågposition som vanligt.
har blivit av med halva mitt jobb, inte lyckats planerat in en barcelona resa och tappat tilliten till kärleken.
Okej, det där sista lät kanske grymt tragiskt och mörkt.
kan väl säga att en liten bit gick fel, och den lilla biten hos mig innebär stor skada.
jag vet att jag lovat mig själv att inte skriva så här, utan vara rak på sak, men jag vill inte hänga ut personen i fråga.
Samtidigt tror jag nog att jag är rädd för att säga sanningen här. släpper inte riktigt in varken den eller er.
så nu är jag ständigt trött.
så nu äter jag romerska bågar till frukost.


Kommentarer
Postat av: malin

Skrivet 2012-01-19 Klockan 21:52:05
lina vad händer?? <3

URL: http://malinolsson.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!