Our Broken Fairytale, So Hard To Hide .

Skrivet 2012-01-02 Klockan 13:44:49

Jobbat till utmattning, övningskört tidigt på mornarna, jobbat lite till, försökt finna julstämningen, känt mig kristen, omgivit mig av underbara människor, vuxit upp, njutigt av glädjen att ge, njutigt av tillåtelse att ta, tagit  till vara på dofter, blivit väckt mitt i natten, sympati-halsbränna och svårt att somna om, blivit moster, varit orolig, jobbat, hälsat på det sötaste lilla knyttet, hållt en varm liten Melwin i min famn, jobbat, handlat, bytt proppar, svurit, skurit sallad, bytt ännu mer proppar, svurit, myst med fina männsikor, tänt tomtebloss, avbrutit och ruschat iväg som barnvakt åt sovande barn, varit orolig, missa sista perioden, sovit i evigheter, övningskört i snö, känt mig nykär, känt mig spyfärdig, kuggat uppkörningen, hatat mig själv, gråtit, hatat mig själv för att jag grät, varit hungrig, ignorerat hungern, varit orolig, skrivit blogg och nu ska jag handla.

Nu vet ni. om ni fortfarande finns kvar.
Love you all.



Tänker på dig lillevän.


Kommentarer
Postat av: malin

Skrivet 2012-01-07 Klockan 16:26:58
åh nej är det nåt som är fel med den lille?! hoppas verkligen allt ordnar sig! <3

URL: http://malinolsson.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!