Just Call Me In The Morning, Call Me When You're Home .

Skrivet 2012-01-25 Klockan 23:10:52

Dagen började med ett kort arbetspass, där jag för ovanlighetens skull fick sluta redan klockan 15.
Efter det besökte jag en fin, klok vän och drack tomatsoppa med denne.
Sedan fick jag bilder av en annan fin, klok vän som förtillfället inte befinner sig i sverige.
När kvällen närmade sig gick jag hem till en tom lägenhet och kände mig fridfull.
Fick sedan lite glädje skickat till mig genom cyberspace av en annan fin, klok vän som befinner sig i england.
Min dag har känts fin.
och det är jag så lycklig över.
jag hoppas att mina dagar blir fina framöver.
jag ska kämpa för det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!