Well I Look Up To God But I Se Trouble, Cuase This Ain't A Miracle .

Skrivet 2012-01-03 Klockan 18:13:11

2012 ska jag vara ärlig. fruktansvärt ärlig.
om du frågar så förvänta dig ett ärligt svar.
jag har tröttnat på att analysera, jag har tröttnat på att tänka på andra, jag har tröttnat på att inte våga ta konflikten och jag har tröttnat på att inte tro på mig själv.
så om du frågar kommer min första tanke. om du frågar kommer jag inte hålla igen.

ärligheten börjar nu.

jag är orolig. för dig och mig. men mest för mig.
och för Melwin. lilla lilla melwin. det svider i hjärtat att veta att du inte mår bra.
och jag är orolig för dig, min fina fina systeryster. jag är orolig att du inte är stark nog.
jag hoppas att den kärlek, och känsla av tröst och mod som jag försöker förmedla verkligen kommer fram.

från och med nu ska jag vara ärlig, från och med nu ska jag inte dölja saker i små meningar som bara beyder något för mig. från och med nu kommer allt vara öppet. ärligt.


Kommentarer
Postat av: malin

Skrivet 2012-01-07 Klockan 16:28:11
svar; så sant min vän! måste skaffa skype, men har ingen aning om hur men jag gör vad som krävs! ;) jag har skrivit upp dig i min adressbok! :D för du fanns faktiskt på eniro hihi :)

URL: http://malinolsson.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!