And Even When Your Hope Is Gone, Move Along .

Skrivet 2012-06-01 Klockan 22:25:28

För att lugna alla som bara läser bloggen och inte träffar mig så ofta.

För det mesta så är jag lycklig. Lyckligare än vad jag varit på ett bra tag.
Men jag använder mig av bloggen för att få ur mig frustation och jobbiga känslor.
Men just nu, i skrivande stund sitter jag i mitt nya vardagsrum som nästan är helt färdigpimpat och bara ler.
Jag älskar det. Älskar det och älskar alla er som har stöttat mig så jag kommit hit.
Så alla kärlek till er!
Och till den här som förgyller hela rummet:


Låter kanske töntigt, men har saknat stereon så mkt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!