Beneath Your Best Intentions, At The Heart Of Your Convictions .

Skrivet 2012-03-12 Klockan 12:28:24

Har nu skjutit på att ta en promenad i snart 2 och en halv timme.
Sitter i mina träningsbyxor och ätit två chokladbollar på 5 minuter.
Solen lyser men det blåser som fan.
Trodde att jag lyckats fått A att förstå, gjorde misstaget att slappna av lite, och nu känns det som om vi är tillbaka på ruta ett.

Seriöst, nu tar du tag i det här!
Om du inte vill ta en promenad just nu, så strunta i det! Du måste inte.
Och då behöver inte äta chokladbollar för att få dåligt samvete och därmed tvinga dig ut.
Och bara för att solen skiner så kan det vara förbannnat kallt. Solen kommer att skina andra dagar också.
Och prata med A en gång till, på riktigt. Inga krussiduller.
Du dränker dig själv.

Vilken tur att jag har mig själv att prata med.


Kommentarer
Postat av: mallan

Skrivet 2012-03-13 Klockan 14:50:48
åh, så jobbigt att läsa...

svar: JAAAAAAAAAAA vi måste ses och gå ut snart!!! :D

URL: http://malinolsson.webblogg.se/

Postat av: felicia

Skrivet 2012-03-14 Klockan 10:54:51
kärlek till dej!

URL: http://barafree.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!