When You Were Standing In The Wake Of Devastation .

Skrivet 2012-03-05 Klockan 20:29:10

Så fort jag blir ensam i lägenheten andas jag ut.
Någon timme senare blir jag rastlös och gör något nyttigt.
Ytterligare någon timme senare kan jag inte att låta bli att tänka på allt negativt och bli arg och ledsen.
Så frågan är, om jag bestämmer mig för att det räcker nu och drar mig ur, kommer jag då att må så bra som jag fantiserar om eller kommer jag sitta ensam i ett annat rum, någon annanstans och vara arg och ledsen.
Kommer det vara värt all smärta. Kommer det bli till det bättre eller det sämre?
Är de det största misstag jag kan göra, eller är mitt största misstag att inte göra det.

Imorgon ska jag distrahera mig själv hela dagen.
På onsdag blir jag inte ensam i lägenheten längre.

Det är lättast att leva när man inte behöver tänka på livet.


Kommentarer
Postat av: malin

Skrivet 2012-03-06 Klockan 11:15:34
men gumman! <3



svar: hahaha joey!

URL: http://malinolsson.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!