Let Me Hold You, Kiss you, Feel You, Always .

Skrivet 2012-05-28 Klockan 15:04:03

Skulle vilja ge en uppdate med orden:
Allt är fantastisk. Jag är lycklig i mig själv, i lagom mängd. Jag är stolt över mina beslut och allt jag har gjort. Jag lägger alla skuldkänslor bakom mig och jag ger mig själv en klapp på axeln.

Den riktiga updaten:
Ännu en gång låter jag mig styras av mina skuldkänslor och skadar mig själv. Finner mig själv tillbaka i mitt helvete och gråter till the kardashians på kanal 5. Någonting händer, jag får skit för något jag inte gjort och jag brinner. Brinner så hårt att solen blir avundsjuk. Jag börjar packa en halv låda. Börjar fundera och skuldkänslorna smyger sig på igen. Hur säger man till någon att jag vägrar bo i vårt hem och jag vill att du börjar packa och hittar någonstans att sprida din skit. Hur säger man att det värsta man vet är att vara i vårt gemensamma hem och hur säger man till någon som man bryr sig så mkt om att flytta. Det var mitt initiativ som ledde oss hit och nu vill jag riva sönder allt. Skuldkänslorna svämmar över.

Går ut på balkongen, stänger dörren till allt skit. Läser Aviga Maria och samlar kraft. Kraft till att slänga ut och bunta ihop.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!