I Sense A Runner In The Garden, Although My Judgements Known To Fail .

Skrivet 2012-11-28 Klockan 15:11:28

Börjar tro att jag möjligen lurar mig själv.
Det spelar ingen roll vem det är.
Problemet ligger i att inte räcka till.
Jag ser det nu, jag känner det.
Jag är rädd för att inte räcka till, för att inte bli uppskattad.
Det är skitsamma vem du är, jag måste vara tillräcklig.
Äcklad av tanken. När blev det så.
Lurar jag mig själv, är det mitt fel att jag känner som jag gör och inte ditt?
Och ditt kan lika gärna vara erat för det är fortfarande jag.
Det är jag. Jag känner det nu.
Riv. Riv fasaden. Bygg något nytt.
Kom igen nu, hur kan du agera så?
Vakna upp. Riv. Bygg nytt.
Första steget att inse, andra steget att lägga grund med rätt känslor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!