It's Better To Feel Pain Than To Feel Nothing At All .

Skrivet 2012-11-20 Klockan 23:28:32

Idag visade jag brösten för vår granne, en ensam gammal man.
Idag färgade jag mitt hår rött, kan inte riktigt släppa Pippi Långstrump känslan.
Idag sa jag nått så ytligt som vi måste ses, till en vän jag inte pratat med på typ ett år.
Idag åt jag ingen lunch.
Idag pratade jag om negativa tankar och världsrymden med min syster.
Idag mådde jag illa av stressen att inte hinna.
Idag åt jag en halv påse ostbollar helt själv för att jag kände mig ensam.

Jag är glad att jag flashade brösten för vår granne, vem vet när han senast såg tuttar.
Jag är glad att jag färgade håret rött, så stolt att jag vågar.
Jag är glad att jag stötte på min gamla vän, det fick mig att inse att jag måste bli en bättre vän.
Jag är glad att jag inte åt någon lunch, fick istället göra middag till min fina familj.
Jag är glad att jag umgicks med min syster, jag hoppas och tror att jag inspirerade och spred lite energi till henne.
Jag är glad att stressen gör sig påmind, den hjälper mig att hålla fokus och be om hjälp när jag behöver.
Jag är glad att jag åt en halv påse ostbollar, trots att jag trodde jag skulle spy efteråt så hörde jag iaf inte av mig pågrund av ensamhet.

Allt negativt har något positivt.
Utmaningen är bara att rikta fokus på det positiva.
Världen är positiv, ur rätt synvinkel.



Kommentarer
Postat av: malin

Skrivet 2012-11-26 Klockan 12:21:55
hallå utveckla det om flashen tack?!

URL: http://malinolsson.webblogg.se


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!