When We Were Younger We Thought Everyone Was On Our Side, Then We Grew A Little Bit .

Skrivet 2012-11-11 Klockan 22:44:00

Har på sistone funderat mycket på människor.
Mest på hur människor fungerar på olika sätt.
Och vad det är som formar alla människor till den de är och deras tankesätt.
Vad är det som har gjort mig till den tänkare jag är, när började jag forma mina tvångstankar om rättvisa, vilken händelse i mitt liv är orsak till att jag faller för texter istället för rytm, och varför hände det inte alla?
Varför räcker det inte att bli bekräftad en gång för mig, och hur blev jag blyg?
Och hur kommer det sig att människorna runt omkring mig är tvärtemot?

Jag har tänkt mycket på att människor runt omkring mig kanske inte tänker lika mycket som mig.
Och jag har tänkt på fina egenskaper jag saknar som jag ser hos andra, men även på de fina jag har som någon annan saknar.
Går det att vara en perfekt människa?
Kan man ha bara fina egenskaper?
Finns det alls ett rätt eller fel?

Hur kommer det sig att vi är så olika?
Och finns det någon i världen som är precis lika som mig?
Värderingar. Attraktioner. Tillgänglighet. Drömmar.


Kommentarer
Postat av: Felicia

Skrivet 2012-11-12 Klockan 22:37:54
Det finns garanterat någon som är lik dej, som passar dej till 100%
men samtidigt tror jag inte att någon är perfekt, men tillräckligt perfekt för att vara den rätta.
puss


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!