You Could Rule The World, No Not Mine, I Don't Think So .

Skrivet 2012-09-28 Klockan 20:02:53

Bryter mig lös. På riktigt.
Hoppas, hoppas och hoppas att den här känslan håller i sig.
Har tröttnat på att tänka på andras känslor framför mina.
Jag sårar. Och försöker att inte tänka på det.
Det är min tur. Och jag kanske måste såra vissa för att själv va lycklig.
Skit samma. Livet som bitch kanske är kul.
Ytligt. så ytligt.
 
Was what I was waitin' for
Oh my days what have I done,
She saw me sneaking out the door
What have I been waiting for,
Been wasting all my time
Watchin' my youth slip away
Surely is a crime


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!