Blundar Tills Jag Skymtar Lyckan Och Jag Vet Allt Är För Bra Nu, Allt Är Bra Nu .

Skrivet 2013-10-22 Klockan 17:57:04

Hej hallå!
Sitter i min lilla ikealägenhet och pluggar som fan.
Fick lite ny energi av att vara hemma i Ockelbo, men idag är ändå första dagen sen jag kom tillbaka som jag verkligen tagit tag i plugget.
För tillfället är det instuderingsfrågor till tentan i teknisk grundkurs som gäller.
Matar på med det teoretiska plugget idag och imorgon hoppar jag på det praktiska och ska öva på mixerbord.
 
Dagarna hemma var mysiga, trots några små besvikelser, men det känns ändå helt okej att åka tillbaka till Piteå.
Känns fantastiskt att både Ockelbo och Piteå känns som hemma, och jag kallar båda mitt hem.
Ska boka resa hem över jul och nyår ikväll, hoppas på att hitta billigt flyg denna gång.
Nattåg var... speciellt. Vore härligare att flyga.
 
Några guldkorn från helgen i Ockelbo
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!