I'm Just A Dreamer But I'm Hanging On, Though I Am Nothing Big To Offer .

Skrivet 2013-10-01 Klockan 21:29:40

Hej alla!
Var ett tag sen jag skrev nu, tiden går så fort här i Norrland.
Hösten är här på riktigt, hade långkalsonger idag under träningsbyxorna på min powerwalk.
Tänker ofta att jag vill gå ut och fota alla vackra färger men saker kommer alltid i vägen.
Njuter faktiskt lite grann av att kunna ha tända ljus, deppmusik i bakgrunden och raggsockor inomhus, allt som har med hösten att göra.
I morgon har vi vår sista lektion med Kommunikationsvetenskap, redovisning om retorik i medier, kommer säkert gå bra. Ska bli skönt att få lägga undan MKV böckerna. Ett tag iaf.
På fredag börjar nästa kurs, teknisk grundkurs i radioproduktion, ska bli så kul!
På fredag ska jag även sända radio för första gången!
Jag och tre klasskompisar ska sända morgonprogrammet Java.
Ni kan lyssna på webbradion på pitefm.se kl 7:45-8:45.
Väl mött!
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!