Natten Blir Dag Men Alla Står Kvar, De Har Legget I Handen, Blicken Ner I Marken, Ingen Blir Vald .

Skrivet 2013-10-05 Klockan 22:05:06

Lyckans tider.
Sände radio för första gången i mitt liv i fredags. så fantastiskt kul!
Kan inte riktigt förstå hur jag lyckades hitta det här, hur jag lyckades ta mig hit och jag hur otroligt rätt allt känns!
Har nog aldrig kännt mig så inspirerad till att plugga och ta mig framåt.
Känslan av att hittat rätt är oslagbar, och vad glad jag är att jag kom fram till det här.
 
Det flödar av glädjeämnen just nu.
Jag har bokat biljett hem till Ockelbo om två helger, ska bli mys att få krama om familjen lite.
Jag ska sända radio igen på fredag, morgonprogrammet Java 7:45-8:45.
Har pratat med fina Becka i telefon idag, vilket alltid ger glädje.
Veronica Maggio har släppt nya albumet "Handen i fickan fast jag bryr mig" på spotify, med bland annat en låt tillsammans med Håkan Hellström. Dessutom ett väldigt bra album i helhet!
Har haft en chill/bakis dag med mig själv hela dagen. Mig själv och Josh Duhamel, Safe Haven - underbar film!
Det finns så många små saker som sprider lycka just nu, och jag är glad. Väldigt glad.
Ännu en gång, kan inte förstå hur det kunde bli så här, så himla fantastiskt! Snälla, inga bakslag nu.
 
Målade mina naglar gröna idag, lite tveksam om det var rätt val.
Annars är allt topp.
 
Instagrambilder
En av bilderna med mest likes på min instagram. Folk gillar kanelknäckebröd.
Radioskåningar och min underbara vargkudde.
Radiokamrater


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!