I Do Not Know Why I Should Go In Front Of You And Hide My Soul .

Skrivet 2013-09-19 Klockan 21:25:20

Hello Friends.
How's it going?
Jag har grävt ner mig.
Grävt ner mig i en lottorad som jag vet aldrig kommer gå in.
Grävt ner mig i kokböckerna jag inte har, grävt efter inspiration.
Grävt ner mig i en godispåse när inspirationen till att vara nyttig försvunnit.
Grävt ner mig under duntäcket och gömt mig för hösten och kylan.
Grävt ner mig i Kristan Gidlund, grävt ner mig i döden. och sorgen. och livsgnistan.
Grävt ner mig i mitt tentaplugg, bara kommit upp för att diska.
Imorgon skriver jag min första tenta, någonsin.
Jag vet inte ens vad man behöver ha med sig.
En penna skulle jag tro. 5 timmar skrivande om saker jag egentligen inte har grepp om.
Imorgon, efter tentan, ska jag gräva ner mig i vinflaskan.
Imorgon spelar det ingen roll om det är vinst eller nitlott.
Inspirationen kommer flöda, duntäcket kommer inte behövas och livsgnistan kommer glöda som aldrig förr.
Men innan det, ska jag gräva ner mig en liten stund till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!