Jag kan va ditt plåster, skydda dig ett tag, men vi båda vet att plåster faller av .

Skrivet 2013-09-07 Klockan 17:55:02

Att göra sig intressant på två minuter är verkligen inte lätt.
När människorna du dessutom försöker låta intressant för själva är väldigt intressanta sätter prestationsångesten verkligen i.
Ha sedan även på dig en urfånig rosa basker som verkligen inte står för din personlighet så står du framför ett självklart nedelag.
Eller?
Jag hatar tanken på att andra människor analyserar och har åsikter om mig, och kanske är det just därför som det tar en stund att verkkligen lära känna mig för jag oroar mig att inte vara tillräckligt intressant.
Whatever, har gjort mitt första intryck på Radio tvåor och treor nu, drar i mig en flaska rödvin på radiofesten så har på ett kick alla min sidor visats. Intressanta och mindre intressanta.
Har prins Daniel att tacka för en del av samtalsämnerna under 2 minuters speeddateandet. Tack.
Och tack mig själv för att du vågade vara ärlig om din osäkerhet för de säkra.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!