Kan Jag Få Ett Vittne, Tiden Går, Känns Som Om Jag Sitter Livstid, Hör Nån På .

Skrivet 2013-09-13 Klockan 17:31:53

Instuderingsfrågor från helvetet tar död på mig. suck.
hursomhaver, hej hej, fredag den 13onde.
en vecka kvar till mitt livs första tenta, ångest.
 
Glädjeämnen:
Köpt mig en orkidé, har alltså sällskap av två krukväxter nu!
Vann ett vad under radios onsdagsöl!
Vinsten var en gratis öl, två kanelbullar, ett 6-pack chokladbollar, currykväll och en bil av valfritt märke.
Himla fint om du frågar mig!
 
Så igår blev jag först bjuden på kaffe och kanelbullar av Ari, var dock godhjärtad och gav den ena till honom.
Sedan på kvällen knatade jag iväg till Ankars (andra studentboendet, större studentboendet, sunkigare studentboendet) och hade currykväll med Ari och Joel, hos Joel. Gött!
Sedan kom restern av priserna!
6-pack chokladbollar som vi delade på till efterrätt och det bästa av allt, bilar.
Bilar i alla former, färger och storlekar.
Bil(d)bomb!
Joels curry
Vill bara påpeka att jag drack vatten, mami, jag super inte jämt!
En touch av Gävle. Ahlgrens bilar och ferraris.
Och det allra bästa! En sån pärla! En ny variant av Blixten.
 
Dagens radiosnackis: Tentahysteri, öl 5 dagar i veckan och Pokémon firar 15 år idag (måste firas)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!