Man Måste Genom Skam, Man Måste Genom Drömmar .

Skrivet 2013-09-11 Klockan 13:23:09

Skulle ha en produktiv dag!
2 timmars förelsning, lunch och sen skulle jag kötta med plugg, dammsugning, diskning, mera plugg, skriva matlista, handla och hinna hitta på nått med klassisar.
Varit hemma i en timme, ådstakommit nada!
Självdiciplin fiskpinne.
Känns som om dagens plan kommer gå i stöpet.
 
Igår kväll hade vi mini kräftskiva.
Hur går en sådan till?
Jo, man träffas 5 personer vid coop och handlar det man behöver.
Äter det man köpt i en sunkig studentlägenhet och drar en 3 snapsar Skåne.
Sjunger lite visor, inklusive försök till översättning av helan går på engelska till Jonathans (aka Holger) flickvän från London. oklart resultat.
Sedan går man hem vid 10 och däckar i soffan med lagomt mkt snaps i ben och sinne.
Deltagare på detta fina event var jag, Jonathan, Jonathans flickvän, Bäckis Marcus och Whiskylotta.
 
Nu har jag lyckats slå ihjäl ytterligare 9 minuter.
Kanske borde försöka ta tag i det där produktiva.
To all my friends and family, saknar er.
 
 
Ibland önskar jag att jag hade glasögon.
Känns som om jag skulle uppfattas som smartare då.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!